Veilingactie ALMN Private Lease bereikt groot publiek

Veilingactie persbericht

In vier dagen tien nieuwe private leaseauto’s geveild

De veilingactie van Autolease Midden Nederland (ALMN) heeft door een uitgebreide bannercampagne online meer dan één miljoen mensen bereikt.

De voor Nederland unieke actie eindigde vorige week maandag. Daarbij gingen gedurende vier dagen tien gloednieuwe private leaseauto’s van verschillende merken in diverse prijsklassen onder de veilinghamer. ALMN-directeur Maarten Bruinsma spreekt van een groot succes: “Door een uitgebreide online campagne, die onder andere bestond uit banners op meer dan 100 grote websites, een eDM naar ruim 35.000 adressen en advertenties op social media, zijn we met veel mensen in contact gekomen en hebben we daarnaast een belangrijk doel bereikt: meer naamsbekendheid. We genereerden enorm veel traffic op onze website en hiermee interactie met potentiële private leaserijders”

De tien leaseauto’s werden tegen aantrekkelijke vanaf prijzen aangeboden op een speciaal hiervoor ontwikkelde website. Deelnemers aan de actie konden op de website tegen elkaar opbieden en kregen een melding zodra hun bod door iemand anders was overboden.

Gaan we dit vaker doen… Zeer zeker!

Terug naar nieuwsoverzicht